Cameron Highlands dag 7 - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Natascha en Stephan - WaarBenJij.nu Cameron Highlands dag 7 - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Natascha en Stephan - WaarBenJij.nu

Cameron Highlands dag 7

Blijf op de hoogte en volg Natascha en Stephan

28 Juli 2013 | Maleisië, Cameron Highlands

Vandaag zijn we alweer vertrokken richting de Cameron Highlands. Dit is het hoog gebergte van Maleisië waar zich alle thee plantages, aardbeien plantages, bloemen plantages etc van Maleisië bevinden.  We verblijven in een hotel boven 1 van de plantages, met prachtig uitzicht over het gebergte! Daar aangekomen zijn we gelijk gaan omgekleden om op pad te gaan. Onderweg kwamen we tientallen Strawberry farms tegen waar je zelf je aardbeien kon plukken om ze daarna mee te nemen (wel na betaling natuurlijk) . We hebben dus     Met een mandje en een schaar door de aardbeien gaard gesjokt.. Ja inderdaad gesjokt;) we konden eindelijk kieskeurig zijn op onze aardbeien en dat deden we dan ook. We hebben de mooiste, roodste en meest butloze aardbeien ooit gekozen hoor! Ook hebben we de verse aardbeien shakes even geprobeerd die echt een smaak beleving in je mond veroorzaakte mmmmmmm....Hierna zijn we nog even langs de wel bekende night market gereden om iets te eten te scoren. Vanavond stond er een soort deeg pakketje met Groente, ei en kip en een bamboe spies met een speciaal gemarineerde kippen vleugel op het menu. Voor het drinken hadden we verzonnen de locale drankjes te proberen van een of andere vage soort van kokos noot. Alles hebben we bij verschillende kraampjes opgepikt en op een bankje opgepeuzeld:)  we hebben weer uitermate lekker gegeten, alleen het drinken viel toch iets tegen. Thuis wachte ons natuurlijk nog een toetje van onze  zelf geplukte aardbeien.. en wat waren die lekker!!  Ik denk dat het twee dagen aardbeien eten wordt dus;) Morgen gaan we verder met onze Cameron Highlands beleving en horen jullie vast weer van ons! Groetjes en kusjes van ons :) (ps het uploaden van Kuala lumpur was steeds niet gelukt de foto's zijn nu toegevoegd morgen volgen Melaka, Taman negara en Cameron Highlands)

• 29 Juli 2013 - 11:29

Liz:

Heel gaaf om te lezen over jullie reis.
    Vertrouw niet teveel op de TomTom, ook kijken, he? Zo zit je zomaar op de bodem van de rivier met je huurauto!

Veel plezier met de rest van de vakantie en groeten uit Nieuw-Zeeland (ook van Nick).

• 29 Juli 2013 - 15:33

Yentl: